Per què teletreballar des de casa? Regala’t una escapada inspiradora!
Vine a gaudir de les vistes i la calma del camp mentre treballes! Estem a Girona, al Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, en un entorn natural idílic i inspirador. T’oferim un apartament completament equipat i rodejat de natura perquè puguis gaudir de passejades renovadores en els descansos de la feina, i respirar aire fresc.
Treballar sí, però també passejar, contemplar el verd, nutrir-se d’un entorn natural. I desconnectar de les quatre parets de casa. Amb bona connexió a internet, calefacció i tot el comfort.
Vine a passar tota una setmana sencera per treballar en pau i relaxar-te entre els camps i els boscos. Pots venir tu o amb fins a cinc persones més.
Tenim dos apartaments disponibles, ideals per a una escapada de teletreball. L’apartament Verd d’uns 40m2 i l’apartament Lila d’uns 80m2. Tots dos amb dues habitacions, cuines i banys completament equipats. I un jardí amb taules exteriors per gaudir del solet de tardor i d’hivern!
Tantes hores davant de la pantalla cal convinar-les amb bones vistes que relaxin els ulls i la ment. Tantes hores de seure a la cadira és bo convinar-les amb una estirada de cames pel bosc tot respirant aire pur. Pots venir en cotxe o transport públic, que et deixa molt a prop de la casa. Estem al costat de la via verda, a 4 quilòmetres del poble per un caminet encantador i planer. Pots anar-hi a peu o en bici!
Mantenim totes les mesures higièniques per a la COVID, i en cas que sigui necessari anul.lar la reserva per força major deguda a restriccions per la pandèmia, retornem tots els diners de la bestreta que s’hagi avançat
Col.labora a Mas Franch gaudint dels apartaments!
Per saber preus truca’ns al +34 622310868
Si vols el PDF http://www.andruxai.org/wp-content/uploads/2021/01/Teletraballa.zip